9 porad, aby ujędrnić pośladki inteligentnie

jędrne pośladkiAby uzyskać jędrność pośladków stonowanych zaokrąglone, my musi połączyć zrównoważonej diety z zlokalizowane ćwiczenia, nie zapominając o odcinkach lub odpoczynku między sesjami do odpoczynku mięśni. Dziś są nie modne ciała zbyt cienki, ale wyglądają na silne, formowane, smukłe, kobiece ciała kobiece krzywe i że zdrowy wygląd. W związku z tym pośladki są jedną z części ciała, o największym znaczeniu dla kobiet.

W tym artykule dzielimy 9 porady, aby zwiększyć pośladki z inteligencji, korzystając z czasu i wysiłku, aby osiągnąć firma i zaokrąglone plecy.

Motywacja to podstawa

Pierwszym krokiem do osiągnięcia jakichkolwiek celem zawsze jest motywacja. Gdy zamierzamy poprawić jedną część naszego ciała, aby przejść zobaczyć wyniki mamy nagrodę, która pomaga nam, aby kontynuować.

W tym przypadku trzeba będzie zmierzyć nas pośladki przed, na poziomie stawu biodrowego. Możemy również uzyskać zdjęcia z różnych punktów widzenia. Będziemy robić dokument w którym piszemy nasze bieżące działania i co chcemy osiągnąć, na przykład, 6 miesięcy. W ten sposób możemy iść zobaczyć ewolucję naszej pracy.

Znajdź źródło problemu

Są ludzie, którzy mają uprzywilejowane genetyki i naturalną tendencję, aby mieć ładne pośladki. Kiedy się z nimi współpracować, to można zauważyć wielką poprawę w krótkim czasie. Jednak tych, którzy nie są tak szczęśliwy, również być niektóre zaokrąglone i jędrność pośladków, ale z więcej wysiłku.

Jeśli będziemy przestrzegać wszystkich wskazówek, które proponujemy, jest możliwe, aby odkryć, że nie wszystko zależy od genetyki. Również wchodzą w play napięć i przykurcze, problemy hormonalne, jedzenie, itp.

3 różne ćwiczenia na pośladki i nogi

Istnieje wiele rodzajów ćwiczeń, które możesz zrobić, aby zwiększyć pośladki. Jednak aby je inteligentnie musimy mieć na uwadze następujące wskazówki:

Większość pośladki ćwiczenia pomagają tonu. Ale do uzyskania objętości, będziemy musieli je zrobić z wagi. Waga jest zawsze dodawane stopniowo do nas nie boli. Chociaż robimy ćwiczenia będzie monitorować nie aby wymusić zbyt dużo innych części ciała, takich jak kolana i dolnej części pleców. Mięsień potrzebuje odpoczynku rośnie, więc z trzech tygodniowych sesji będzie wystarczające. Mamy robić różne ćwiczenia do pracy różnych mięśni, które tworzą pośladki, a także kości udowej. To podstawowych wody pitnej w czasie wykonywania. Jest konieczne do prawidłowego oddychania w każdym z ćwiczeń, biorąc powietrza w chwile relaksu i biorąc pod uwagę to podczas wysiłku.

Żywność bogata w białko

Jeśli chcemy, aby uzyskać mięśni musimy zapewnić dobrą ilość białka dziennie. Jednak nie wyolbrzymiamy musi w spożycia mięsa, oni wybrać, ryb lub jaj, a także białka pochodzenia roślinnego. Ciekawe może być, czy jabłka są zdrowe i bogate w białko.

Dziś sprzedawane wiele rodzajów wegańskie sproszkowanego białka, wykonane z konopi, nasiona, owies, ryż, groszek, itp. Wziąć porcję białka, pół godziny po treningu jest bardzo skuteczne.

Jedz zdrowe potrawy bogate w tłuszcz

Tłuszcze są również zasadnicze znaczenie dla zwiększenia pośladki i możemy nie powinni obawiać się do przybierania na wadze, pod warunkiem wybieramy zdrowe tłuszcze. Poniżej niektóre tłuszcze są bardziej korzystne dla naszego organizmu, który pomoże nam uzyskać wielkość gdzie chcesz:

  • Extra virgin oliwa z oliwek.
  • Extra virgin olej kokosowy.
  • Awokado
  • Suszone owoce, szczególnie orzechy makadamia.
  • Nasiona
  • Żółtko.
  • Masło lub masło klarowane.

Nie zapomnij o rozciąganiu

Przed i po każdym szkolenia musi rozciągnąć mięśnie, które mamy pracował poprawnie. Musi być to nie tylko do nas nie boli, ale również zwiększenie wielkości pośladki. Wiele problemów z niemożnością wykonania podstawowych ćwiczeń są właśnie przykurcze i problemu ze skracaniem się mięśni. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że po treningu nie rozciągamy się.

Skuteczne suplementy

Suplementy są modne i dlatego trzeba uważać po co się sięga. Wiele z nich to pic na wodę i nabijanie w butelkę ludzi. W związku z tym zastanów się trzy razy zanim postawisz na dany produkt. Niektóre suplementy mogą pomóc nam łatwiej uzyskać objętość pośladki:

  • Olej kokosowy.
  • Diindolylmethane (DIM)
  • Magnez
  • Kreatyna
  • Spirulina.

Strzeż się postawy

Niektórzy ludzie, którzy mają bardzo płaskie pośladki należy sprawdzić, czy mają nadmiar napięcia w tej dziedzinie. Potwierdzimy to, jeśli je masować, czujemy ból.

Monitorujemy również zawsze mieć dobrą postawę, zarówno stałych, jak siedzi. Zbyt dużo przebywania w jednej pozycji powoduje napinanie pośladków i prowadzi do niepotrzebnych spięć. Dlatego warto co 40 minut wstać i zrobić sobie krótki spacer, aby dać odpocząć swoim mięśniom.

Specjalistyczne kremy i peelingi

Wreszcie istnieją pewne konkretne kremy, które pomoże nam zwiększyć naszą pośladki. Jednakże należy wybrać jakości kremów i wykonane z naturalnych składników, takich jak na przykład fitoestrogeny i oleje roślinne.Tak że kremy są skuteczne będzie musiał być bardzo konsekwentna i z nich korzystać co najmniej raz dziennie.

Z wszystkich tych wskazówek wynik będzie spektakularny w ciągu kilku tygodni.

Witaj na stronie Ekspertów Bolońskich

Eksperci BolońscyEuropean Higher Education Area
Eksperci Bolońscy
Informacje ogólne
Zespół Ekspertów Bolońskich

W Polsce, podobnie jak w innych krajach uczestniczących w programie „Uczenie się przez całe życie”, w latach 2007-2013 działał Zespół Ekspertów Bolońskich. Rolą Ekspertów było promowanie założeń Procesu oraz pomoc uczelniom we wdrażaniu jego narzędzi. Ekspertów Bolońskich powoływał Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Pracę Zespołu Ekspertów Bolońskich koordynowała Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – Narodowa Agencja Programu „Uczenie się przez całe życie”, odpowiedzialna za realizację programu w Polsce.

Promocja założeń Procesu Bolońskiego oraz Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego jest jednym z zadań, jakie Komisja Europejska oraz upoważnione przez nią instytucje będą realizować w ramach programu Erasmus+. W poszczególnych państwach członkowskich UE promocja EOSW należy do kompetencji resortu właściwego dla szkolnictwa wyższego.
Seminaria bolońskie

Prezentacje z seminariów

Proces Boloński

Informacje ogólne
Cele
Kraje uczestniczące
Publikacje i dokumenty
Linki

Zespół Ekspertów Bolońskich

Skład zespołu

ECTS

Informacje ogólne
Konkurs ECTS Label
Dokumenty do pobrania

Suplement do dyplomu

Informacje ogólne
Konkurs DS Label
Dokumenty do pobrania

Projekt TUNING

Informacje o projekcie
Strona internetowa projektu

Kontakt

Kontakt

Informacje ogólne

Proces Boloński zapoczątkowany został podpisaniem w 1999 roku dokumentu zwanego Deklaracją Bolońską, którego istotą są zmiany w systemach szkolnictwa wyższego w Europie. Celem tych zmian było utworzenie Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego – EOSW (ang. European Higher Education Area), czyli obszaru, w którym istniałby szeroki dostęp do wysokiej jakości kształcenia na poziomie wyższym, a także zapewnione byłyby odpowiednie warunki do mobilności studentów, absolwentów i pracowników uczelni.

Od 1999 roku do dzisiaj liczba sygnatariuszy Deklaracji Bolońskiej wzrosła z 29 do 47 krajów i obejmuje także kraje pozaeuropejskie. Oznacza to, że do marca 2010 r., kiedy oficjalnie ogłoszono utworzenie EOSW, aż 47 krajów rozpoczęło wdrażanie wspólnie uzgodnionych reform, a także wypracowało zasady wzajemnej współpracy dające ich obywatelom możliwość zdobywania wysokiej jakości wykształcenia w kraju oraz rozwoju osobistego poza granicami własnej ojczyzny.

Postęp we wdrażaniu narzędzi Procesu Bolońskiego jest regularnie monitorowany i podsumowywany na konferencjach ministrów ds. szkolnictwa wyższego, którzy spotykają się co dwa lata, by omówić dotychczasowe osiągnięcia i trudności oraz na ich podstawie wytyczyć dalsze priorytety. Po każdej konferencji ministrowie wspólnie wydają komunikat określający szczegółowe cele działań na następne lata. Kolejne komunikaty to: komunikat z Pragi (2001), komunikat z Berlina (2003), komunikat z Bergen (2005), komunikat z Londynu (2007), komunikat z Leuven/Louvain-la-Neuve (2009), komunikat z Budapesztu/Wiednia (2010), komunikat z Bukaresztu (2012).

Więcej informacji na temat Procesu Bolońskiego znajduje się na stronie prowadzonej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

© 2009-2013 Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji ul.Mokotowska 43, 00-551 Warszawa e-mail: webmaster@frse.org.pl • Polityka prywatności i ciasteczek