5 sposobów na sukces w odchudzaniu

Przy wsiadaniu na podróży utraty wagi, czy to po raz pierwszy, czy już tą drogą kilka razy, to może wydawać się trudne. Wykonywanego zadania może być trudne z punktu widzenia sposobu myślenia, zwłaszcza, jeśli miałeś problemy z utratą wagi przed. Może to być bardzo rozczarowujące i wstyd tak ciężko pracowali, aby schudnąć, ale tylko ją zdobyć, wszystko z powrotem, a następnie niektóre.

Więc, dlaczego jest tak powszechny, ten wzór?

Podobnie jak większość, że określone na diecie schudnąć uważamy, że zmniejszyć spożycie żywności i wzrost naszych ćwiczeń. Niektóre mogą łatwo wpaść w fałszywych obietnic, szybkie i łatwe masy ciała, takich jak picie posiłek zastępczy trzęsie, biorąc pigułki, lub nowy diety, którą każdy jest życiem o.

jak odnieść sukces w odchudzaniu

A wszystko to pomoże na krótki okres czasu, nie jest zrównoważony długoterminowych. W zestawy nudy, trudności związane z kontynuowaniem diety mdły, ograniczanie sobie z żywności, kochasz, więc dać raz, i to wszystko idzie w dół wzgórza stamtąd.

Znajdziesz się powoli opuszczają dni na siłowni, usprawiedliwiania fakt, że brakowało, bo jesteś bardzo zajęty i chwytając żywność wygodna w podróży. Może tej jednej soda prowadzić do dwóch, następnie powrót do dwóch dziennie lub więcej. Te wzorce i zachowania, które były obecne, zanim zaczęła się utratę masy, nie będzie zostawić tylko dlatego, że waga opuszcza ciało fizyczne. Gdzie najbardziej kłopoty i mają tendencję do przybierania na wadze z powrotem jest, gdy te stare wzory w samo-sabotaż i zachowania pełzanie ponownie.

Własny sabotaż

Możesz stracić 10 funtów i dlatego czujesz się dobrze o Twoich postępach, dostać trochę lax i pozwolić sobie mieć ciasteczko, dwóch lub trzech. Ten kupon w wyroku jest stary wzór wraca do sabotażu. Raz dałeś do niego, staje się jeszcze bardziej trudno powiedzieć nie do starego zachowania i wzory.

Jest to, gdzie mentalności przychodzi grać w równaniu utraty wagi. Bez zwrotnym wewnątrz i zmiana tych zachowań i wzorców po raz pierwszy, będzie to prawie niemożliwe, aby schudnąć i utrzymać ją długoterminowych.

To może wydawać się do tyłu od co uczono w społeczeństwie o odchudzaniu, ale tym bardziej że przyglądamy się Psychologia odchudzania, widzimy, że te wzorce masy ciała i niezdolność do utrzymania masy ciała zbyt często.

Jeśli znalazłeś się na początku, zaczynając ponad raz, pozwól mi podzielić się z wami 5 sposobów może zmienić swój sposób myślenia, a także zagwarantować długoterminowe weight loss sukces tym razem.

Świadome zachowania

Nasze codzienne wybory ustawić nas na sukces lub niepowodzenie każdego dnia. To kiedy te wybory się zwykłego zachowania, które możemy dostać w jakieś poważne problemy z samym sobą. Te wzorce i zachowania, które musimy stać się bardziej świadomi są zakorzeniony w nas jako dzieci i nadal budować i stać się silniejszym, stajemy się w dorosłym życiu.

Niektóre z nich są wyuczonych zachowań naszych rodziców lub autorytatywne rysunku, lub można je coś, że stworzyliśmy, aby chronić nas przed bolesnej sytuacji. Jeśli możemy rozwijać się, oglądając nasze matki lub ojca na diecie i dowiedzieć się, że cukier jest „off limits” do nas, możemy to lub uzyskać jak wiele w, jak to możliwe, gdy nikt nie patrzy.

Teraz, jako dorosły, chociaż nikt nie trzyma Cię zakładników do jedzenia coś słodkiego, mamy jeszcze który zakorzeniony zachowanie, aby ukryć jedzenie, do objadania jeść gdy nikt nie patrzy, lub traktować go jak gdyby jego gonna być zabrane nam.

Zachowania, które nie są przydatne w nas osiągnięcia naszych celów, są te, które musimy stać się świadomy, więc możemy pracować na zmiany ich do obsługi naszych pragnień.

Pamiętając praktyki jedzeniowe

Pamiętając jedzenie jest po prostu zwracając uwagę na jak jemy. Tak często możemy jeść w pośpiechu, nawet nie degustacja żywności, lub możemy zjeść przekąskę przy trudny wobec wielo-zadanie. Gdy angażujemy się w takie zachowanie, nie jesteśmy świadomi jak jedzenie naprawdę smakuje i jak to sprawia, że czujemy się jak jemy go.

Spowolnienie, degustacja żywności i prawidłowe żucie pozwala na prawidłowe trawienie, jest zadowolony z żywności, a także zmniejsza częstość występowania przejadania się.

Zrozumieć skojarzenia z jedzeniem

Jedzenie można zabrać nas do miejsc, które były nasze najszczęśliwsze chwile i z ludźmi, kochamy najbardziej. Jednak to również może mieć negatywne skojarzenia, jeśli opracowaliśmy niezdrowe relacje z nim w młodym wieku. Kiedy możemy skojarzyć ciasteczko czekoladowe z miłości babci, następnie tego pliku cookie po prostu czuje się miłość do nas na poziomie emocjonalnym.

Nie jest koniecznie cookie chcesz lub potrzebujesz, ale to jest po prostu czuć się kochany. Stowarzyszeń, jak to może być pracował przez i wydany przez określenie, jakie są naprawdę głodny, jedzenie lub emocji.

Identyfikowanie emocji i więzi do żywności

Emocjonalne jedzenie jest bardzo częstym sposobem uspokojenia lub pomijanie negatywne uczucie. Jedzenie jest łatwo dostępne i społecznie akceptowalne, dzięki czemu w łatwy w obsłudze dla komfortu. Uświadomienie sobie te emocje i swoje więzi z niektórych rodzajów żywności, czy to pragnienie lub emocjonalne, pozwalają na lepszą kontrolę nad swoimi działaniami kiedy czujesz, że emocje.

Przekierowanie na sposób, w jaki mamy do czynienia z emocjami, które w przeciwnym razie stosujemy żywności komfort, lub pozwalając, by odczuwać dyskomfort, uzdrawiać i puść go, pomogą wyeliminować ten wzór. Z kolei pozwoli Ci odzyskać kontrolę nad swoimi emocjami i już nie będzie mieć pragnienie lub trzeba sięgać po jedzenie do was pocieszać.

Modyfikowanie niezdrowych myśli i wzorów

Nasze myśli stają się naszej rzeczywistości i wiele razy te myśli prowadzą do zachowań i wzory, które nie służą nam dotrzeć do naszej wagi celów odchudzania. Jeśli uważamy, że jest to trudne, zrobimy to w ten sposób. Myślenie negatywne rzeczy na temat naszego ciała lub żywności utworzy rzeczywistość poprzez własne oczy, mimo prawdy.

Zmiany te wzorce myślenia ma kluczowe znaczenie dla długoterminowego sukcesu. Twoje myślenie musi być pomocne i pozytywne do tworzenia tego rodzaju rzeczywistością dla siebie. To jest, gdzie coś takiego afirmacji lub mantrę może przyjść w pomoc ponownego szkolenia swoje myśli i tworzenia nowych możliwości.

Utrata wagi jest coś, co każdy może zrobić, ale pozostawienie go poza długoterminowych jest prawdziwy sukces, gdzie leży. Wewnątrz i zwalniając stare historie, zachowania, wzory i przekonań, możemy stworzyć własne oparte off nasze cele i pragnienia.

Kiedy jesteśmy w stanie uwolnić tych, tam nie będzie już coś trzyma Cię lub uzyskanie w sposób sukces i Tworzenie stylu życia i sukces, który będzie trwały.

5 sposobów na sukces w odchudzaniu

You May Also Like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *