dieta odchudzająca z ranaSłodka czy słona? Białko czy owoce? Wszystkie składniki, których nie można pominąć na stole rano. Ponieważ istnieje śniadanie, które pomaga Ci schudnąć, a także to, które daje Ci najwięcej energii. Wybieraj dobre produkty, aby skutecznie schudnąć.

Żywieniowcy zawsze zalecają, abyś zjadł śniadanie jak tylko się obudzisz, ponieważ w ten sposób natychmiast wprawiasz swój metabolizm w ruch. Ale śniadanie nie oznacza picia kawy w locie, może stanie z torbą na ramię gotową do wyjścia, albo popijając szklankę wody cytrynowej, napój wychwalany za (rzekome) właściwości drenujące i wyszczuplające, ale co do którego eksperci mają wątpliwości. Odchudzanie wcale nie jest takie trudne jak Ci się wydaje.

Sekrety odchudzania

Śniadanie jest z pewnością jednym z głównych posiłków w ciągu dnia i musi zapewnić 25% dziennego zapotrzebowania na energię, dochodząc do 500 kalorii. Czy istnieje doskonała formuła? Tak, jest. Po pierwsze, nigdy nie należy go pomijać: istnieje ryzyko, że w ciągu dnia zjeść dwa razy więcej i sprawić, że dieta stanie się bezsensowna. Drugą zasadą jest unikanie żywności przetworzonej i cukrów rafinowanych. Tak więc herbatniki (co najwyżej herbatniki ryżowe lub pełnoziarniste są dozwolone), rogaliki, rogaliki i wszystkie zboża są bardzo dobre, ale hiper-słodzone i bogate w tłuszcze nasycone.

Niedawno w internecie coraz bardziej popularne stają się suplementy wspomagające odchudzanie. Jednym z takich suplementów jest Sliminazer, który pomaga przy gubieniu zbędnych kilogramów. Możemy znaleźć wiele takich recenzji jak tutaj http://stopstopnop.pl/sliminazer/ aby lepiej zapoznać się z produktem. Osobiście gorąco polecamy takie plastry odchudzające.

Idealna kombinacja? Filiżanka herbaty lub herbaty matcha z mlekiem roślinnym, kawa lub kawa jęczmienna, kromka chleba razowego z dżememem lub kromka pieczonego indyka, awokado lub jajko. Te produkty są kluczowe jeśli chcesz schudnąć. Jeśli jesteś zbożem, wybierz otręby lub owies, które są bogate w błonnik, dodaj je do niskotłuszczowego jogurtu i udekoruj je świeżymi owocami.

Smakowity tost: jeśli obudzisz się ze słodkim zębem, postępuj zgodnie z przepisem blogera fitness Kayli Itsines, który łączy proteinowy smoothie z tostem z masłem orzechowym i bananem.

Owsianka: stała się najfajniejszym śniadaniem w sieci. Jeśli dodamy do owsa owoce, suszone owoce, chipsy czekoladowe lub miód, może on stać się dość kaloryczny. Ale jest kilka zalet: jest bogaty w błonnik i reguluje apetyt, jest to kompletne śniadanie, które zapewnia odpowiednią energię do zmierzenia się z dniem, jest źródłem witaminy A, niezbędnych aminokwasów i tłuszczów omega 6. Z owsianką czujesz się pełny przez długi czas, a ponieważ jest to węglowodan złożony, utrzymuje Twój poziom cukru na stałym poziomie.

Idealny przepis energetyczny na dietę: trzy łyżki owsa, dwa białka, jabłko i cynamon. Gotować w mikrofalówce przez kilka minut i voila, jeux sont fait.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *